PDA

View Full Version : Imo...?


fedex27
02-02-2005, 05:09 PM
you guys say this all the time and without sounding like a loser i have been here for a couple weeks and i dont know what your saying with IMO. any help?

ibemadskillzz
02-02-2005, 05:23 PM
in my opinion jeeezzzz

K!ck5w3rvE
02-02-2005, 09:49 PM
Or you get IMHO...in my humble opinion.

VashTheStampede
02-03-2005, 04:56 AM
Yeah, the abbreviations are tough at first. I used to think LOL meant "lots of love." That really screwed everything up.

skittles
02-27-2005, 12:34 AM
LOL and i used to think omg was just plain omg like the way u say it. lol

bc-05
02-27-2005, 03:52 AM
whats stfuplskthxbai?

goober
02-27-2005, 04:57 AM
|<1$$ |\/|`/ @$$ |\|00|}

:D

lemurballs
02-27-2005, 09:51 AM
welcome to the internet.

VashTheStampede
02-28-2005, 10:36 AM
LOL and i used to think omg was just plain omg like the way u say it. lol

and I used to think ROTLMAO was pronounced just how you spell it.

Aykhan Mammadov
02-28-2005, 11:40 AM
gstring21, I also didn't know what is IMHO in my first visitis here and also asked forum to explain.

Camilio Pascual
02-28-2005, 12:26 PM
For a long time, I used to think LOL meant lots of luck.

ChrisNC
02-28-2005, 12:48 PM
http://www.netlingo.com/emailsh.cfm

Craig Sheppard
02-28-2005, 02:06 PM
whats stfuplskthxbai?
Not sure if u were joking or really wanted to know... it means:

shut the f*** up please, ok? thanks. bye.

(i think)

Aykhan Mammadov
03-01-2005, 02:54 PM
Not sure if u were joking or really wanted to know... it means:

shut the f*** up please, ok? thanks. bye.

(i think)

Excellent. Ha-ha-ha-ha...

PHSTennis
03-01-2005, 05:42 PM
HA-HA-HA-HA BRB... LOL... G2G... I had no clue what these were 8 years ago.. I was only 9...

Baseline Basher
03-04-2005, 06:13 PM
I thought IMHO was 'In My Honest Opinion.' Where did you get 'humble' from?