PDA

View Full Version : Caption This..


Frodo Baggins
02-23-2005, 12:13 PM
http://www.atptennis.com/en/players/gallery/images/pic-02-22-05-n09-g.jpg just thought I'd post this just for fun..

Marius_Hancu
02-23-2005, 12:15 PM
damn, that was the last ball left up here.
now we have to get down, come back to continue this set at least and the elevator doesn't work and the heli is off for the day .

norcal
02-23-2005, 12:19 PM
Roger: You're the one who mis-hit the ball over the fence. You have to go get it!

Andre: Where's a parachuted ballkid when you need one?

Brettolius
02-23-2005, 12:21 PM
"you think i can hit that car with this loogie?"

@wright
02-23-2005, 12:59 PM
"I can see my house from up here"

raftermania
02-23-2005, 02:52 PM
Andre: Hey Rog, I'll give you 10 bucks to do a lap around the helipad on this netting!

Rog: Throw in one night with Steffi!!!

Andre: hmmmmmmmmmm, Deal!

predrag
02-24-2005, 07:58 AM
Andre: Hey Rog, I'll give you 10 bucks to do a lap around the helipad on this netting!

Rog: Throw in one night with Steffi!!!

Andre: hmmmmmmmmmm, Deal!

Andre agrees to throw in one night with Steffi only AFTER Roger finishes tha lap :)

Brent Pederson
02-24-2005, 08:45 AM
Sorry, Roger, but I've gotta call that ball out!

Andy Hewitt
02-24-2005, 11:26 AM
"Shouldna been standin there!"

mabuhay
02-24-2005, 12:23 PM
roger: andre, i know we're high but stop throwing up there.
andre: i can't. ohhh, i threw up on a guy down there, this is fun:
roger: lemme see, lemme see.
===
andre: so this is what superman sees when he flies.
===
federer: count 1 to 3 and i'll jump!

TW Staff
02-24-2005, 01:05 PM
Looks like you guys motivated the folks at ATP... enter the caption contest at http://www.atptennis.com/en/newsandscores/news/2005/agassi_burj.asp

Don/Tennis Warehouse

splink779
02-24-2005, 02:51 PM
Agassi: I'm tellin ya Roger, that lob is not going to drop in!

Aykhan Mammadov
02-24-2005, 03:10 PM
Roger: Andre, why are you lying ?
Andre: Don't you see terrorists throwing apples ?
Roger: where ?
Andre: don't u see ? There.
Roger: probably.. ball-boys throwing you balls. Stand up , we must play...
Andre: no-no... never....never....go play alone...

USCfan
02-24-2005, 06:03 PM
That ballboy's pretty quick, heh?

donnyz89
07-08-2005, 10:00 AM
federer: "hey... look andre, two chicks making out!"
agassi: "where where?!?!"
federer: "right there! look"
agassi: "o my god, dude! jackpot.... wait... is that... steffi!!!!"
federer: "o %^$# it is! dude your wife is a wild one isnt she?!"
agasss: "dude... thats your gf my wife is making out with."

Babblelot
07-08-2005, 10:08 AM
"A little help."

westside
07-08-2005, 08:47 PM
"Who's gonna tell that ball kid's mum?"

Federer: "Ooops, shouldn't of given Hewitt so many running shots!"

supersmash
07-08-2005, 08:57 PM
Where's my contact?