PDA

View Full Version : Why does...


maximo
05-24-2009, 03:28 AM
Ivanovic do a fist pump after every single point she wins?

Even if it wasn't an impressive point?

babbette
05-24-2009, 03:53 AM
no idea. watching right now too. A lot of people seem annoyed by it, haha.

Maybe that's how she pumps herself up or tells her coach "Lookie I made it"

jamesblakefan#1
05-24-2009, 03:56 AM
Because she's hot, and hot chicks think they can get away with everything. Which they can.

Not that I agree with it. I think today it's been way overboard. She's playing like crap, and fist pumping after every point. It's ridiculous.

fps
05-24-2009, 04:05 AM
it appears to be a tic, exactly like brushing away hair before a point or nadal pulling his shorts. maybe she just wants to have something to do. it looks pretty pathetic.

i second the above, she's hot.

sh@de
05-24-2009, 04:32 AM
habit probably? Gets annoying really.

Telepatic
05-24-2009, 05:07 AM
Guess she wants to motivate herself since her form is in slump currently..

joeri888
05-24-2009, 05:21 AM
no idea. watching right now too. A lot of people seem annoyed by it, haha.

Maybe that's how she pumps herself up or tells her coach "Lookie I made it"

She seems to me a girl without any confidence.. I think she's extremely pretty on pictures, but the fistpumping is a complete turnoff for me...

MarrratSafin
05-24-2009, 05:29 AM
She's simply ridiculous. Ugh.:evil:

Ljubicic for number1
05-24-2009, 06:03 AM
She's simply ridiculous. Ugh.:evil:

Hey Marat, seen in your sig that you are testing strings in the o3 white. Have you tried blue gear yet? Nothing else compares for me in that stick.

All-rounder
05-24-2009, 06:10 AM
For extra motivation i guess because her chances of defending her FO title is very slim

R_Federer
05-24-2009, 06:41 AM
It's cute lol.

manny pacquiao P4P king
05-24-2009, 09:03 AM
Because she's hot, and hot chicks think they can get away with everything. Which they can.

Not that I agree with it. I think today it's been way overboard. She's playing like crap, and fist pumping after every point. It's ridiculous.

no, she isn't hot.

people who think ivanovic is hot haven't got a clue on women

ronalditop
05-24-2009, 09:24 AM
hate her fist pump, she looks stupid doing it.

R_Federer
05-24-2009, 09:25 AM
no, she isn't hot.

people who think ivanovic is hot haven't got a clue on women

Or herhaps you just have ED and are thus very confused...

manny pacquiao P4P king
05-24-2009, 09:57 AM
http://kannadagallery.oneindia.in/d/71089-1/lucy-pinder.jpg


this is my definition of HOT

bruce38
05-24-2009, 10:16 AM
^^^ Wow, there is a god. Damn, they even look natural.

David_Is_Right
05-24-2009, 10:31 AM
Judging by the fact it annoys nearly everyone, I'd say the fist pump it's a pretty good tactic...

PimpMyGame
05-24-2009, 10:48 AM
I understand that Ivanovic does a fist pump when she successfully gets out of bed in the morning.

And post 15 is very, very hot.

Telepatic
05-24-2009, 10:48 AM
http://kannadagallery.oneindia.in/d/71089-1/lucy-pinder.jpg


this is my definition of HOT

Nah, thats definition of wh0re with silicons in my book.

dincuss
05-24-2009, 11:01 AM
She doesnt even fist pump in a cool way like nadal used to.

Nadal_Freak
05-24-2009, 11:12 AM
Who cares? She's hot while doing it. That's all that matters. :D

mandy01
05-24-2009, 11:17 AM
Not fond of fist pumping but find her cute off-court :lol:

R_Federer
05-24-2009, 11:19 AM
^ :O.......

Cesc Fabregas
05-24-2009, 11:19 AM
She can do what ever she wants.

ronalditop
05-24-2009, 11:21 AM
Nah, thats definition of wh0re with silicons in my book.

+1 .

R_Federer
05-24-2009, 11:23 AM
+1 .

+2.............

yellowboy906
05-24-2009, 05:39 PM
http://kannadagallery.oneindia.in/d/71089-1/lucy-pinder.jpg


this is my definition of HOT

her boobs are a bit too big for my liking.:neutral: i like slim girl. that girl is too huge, she might qualify for girl wrestling. :twisted:

T1000
05-24-2009, 05:41 PM
Who cares? She's hot while doing it. That's all that matters. :D

No, she is not

Josherer
05-24-2009, 05:41 PM
http://kannadagallery.oneindia.in/d/71089-1/lucy-pinder.jpg


this is my definition of HOT

^^^^ SHE IS NOT HOT.

^^^^ THAT'S JUST AN AVERAGE GIRL WITH BIG BOOBS.

bruce38
05-24-2009, 06:02 PM
Left one looks bigger than the right.:shock:

BullDogTennis
05-24-2009, 06:27 PM
id rather see a fist pump after every point than nadal pick his butt.

IvanAndreevich
05-24-2009, 06:31 PM
id rather see a fist pump after every point than nadal pick his butt.

I knew this was coming. It was only a matter of time.

AznHylite
05-24-2009, 06:44 PM
http://kannadagallery.oneindia.in/d/71089-1/lucy-pinder.jpg


this is my definition of HOT

omg that's amazing o.o . Anyways, Ivanovic has always had poor gamesmanship. Therefore, I don't watch her at all and root for her to lose.