PDA

View Full Version : The Scandinavian Tennis Thread - for Skandinavere ONLY :)

ClubHoUno
05-30-2009, 12:09 PM
Hey,

Vil lige oprette en tennis tråd for Skandinavere ONLY :)

Jeg er en gut i 30'erne, der spiller i København - spiller 2 gange om ugen hele året rundt.

Favorit herre spillere: Roger Federer & Tommy Haas
Favorit kvinde spillere: Caroline W & Amelie Mauresmo

Favorit ketsjer: Babolat PST
Favorit strenge: Babolat VS Gut
Favorit tennis bag: Wilson Super Six Pro Tour
Favorit sko: Nike
Favorit tøj: Nike

AsgerHO
05-30-2009, 02:20 PM
Jamen så vil jeg da gerne være med
Jeg er fra Århus, og træner mere eller mindre hver dag og er flittig turneringsspiller - jeg er 22

Mine favoritter er uden tvivl Juan Martin Del Potro, Jeremy Chardy, David Nalbandian og Mario Ancic

Jessica
05-30-2009, 04:24 PM
Hola Como Estas

NickH87
05-30-2009, 06:19 PM
I dont think thats spanish lol

nickynu
05-30-2009, 06:42 PM
hei dure !

Ninjamike
05-31-2009, 12:14 AM
Ja men tja då!
26 år gammal, lirar med polare för skojs skull, kör ett dunlop ag300.

Josherer
05-31-2009, 08:43 PM
Favorit herre spillere: Roger Federer & Nadal
Favorit kvinde spillere: Azarenka & Wozniaki

Favorit ketsjer: Wilson K90
Favorit sko: Nike
Favorit tøj: Nike

Otherside
06-01-2009, 02:17 PM
Så du är skandinav Josherer=) coolt! hur hamnade du i Australien?

Peter Olsson
Tävlade flitigt som junior spelar nu tävlingsinriktat igen och roligare än någonsin!
Racket: Head Radical MG Pro
Senor Technifibre blackcode
Lindor Gamma Upreme
Skor Aasics
Kläder always Nike!

Spelare: The one and only mr Federer
Damer: Azarenka och Penetta

big bang
08-20-2009, 01:11 AM
jeg er 33 årig mand fra københavn, spiller 2-4 gange ugentlig.

elsker at teste nye ketchere, i øjeblikket spiller jeg med microgel prestige pro med wilson reaction streng 26/27 kg. uanset hvor mange ketchere jeg prøver er der dog intet der slår mine gode gamle ps 6.1 classic 95 som der heldigvis stadig ligger 3 af i tasken:)

big bang
08-20-2009, 01:14 AM
ClubHoUno har du ikke haft en del ketchere til salg på dba den seneste tid? syntes jeg kan kende dit udstyr og streng set up:) har haft skrevet på et par af dine annoncer, har du fået solgt dine pure storm tour ltd?

nickynu
09-02-2009, 03:16 AM
Any body want hits in Haugesund, Norway? there doesnt seem to be anything much going on here even though there is a club, I just moved from England and havent hit a ball for weeks, its killing me.

Nick

ClubHoUno
09-05-2009, 01:06 PM
ClubHoUno har du ikke haft en del ketchere til salg på dba den seneste tid? syntes jeg kan kende dit udstyr og streng set up:) har haft skrevet på et par af dine annoncer, har du fået solgt dine pure storm tour ltd?

Hey Hey :D

Jo det er mig - ser først denne tråd igen nu.......

Har du stadig liv i den ægte Babolat VS natural gut eller har du skiftet den ud med Reaction strengen endnu ?

ClubHoUno
09-05-2009, 01:10 PM
Så du är skandinav Josherer=) coolt! hur hamnade du i Australien?

Peter Olsson
Tävlade flitigt som junior spelar nu tävlingsinriktat igen och roligare än någonsin!
Racket: Head Radical MG Pro
Senor Technifibre blackcode
Lindor Gamma Upreme
Skor Aasics
Kläder always Nike!

Spelare: The one and only mr Federer
Damer: Azarenka och Penetta

Han copy pastede bare fra min tråd og gættede sig til, hvad det betød ud fra mine svar :lol:

big bang
09-09-2009, 09:43 AM
Hey Hey :D

Jo det er mig - ser først denne tråd igen nu.......

Har du stadig liv i den ægte Babolat VS natural gut eller har du skiftet den ud med Reaction strengen endnu ?

så døde de to natural gut, men har lige strenget op med reaction 26 kg main og 27 kg cross. virker lovende selvom jeg er vant til rammer der er en del stivere end pure storm tour..

ClubHoUno
09-10-2009, 01:20 PM
så døde de to natural gut, men har lige strenget op med reaction 26 kg main og 27 kg cross. virker lovende selvom jeg er vant til rammer der er en del stivere end pure storm tour..

Hvor mange timer fik du ud af dem før gutten sprang ?

big bang
10-12-2009, 12:23 PM
Hvor mange timer fik du ud af dem før gutten sprang ?
tror jeg sammenlagt fik 10-11 timer med begge pst. kunne dog ikke vænne mig til dem, så er tilbage til ps 6.1 classic igen. fandt en sprit ny med plastic på håndtaget endnu og aldrig strunget:)

BorgKingOfClay
05-08-2013, 10:13 AM
Försöker sparka igång den här tråden igen.

Själv spelade jag mycket tennis i tonåren och har nu blivit biten igen. Är på jakt efter nytt racket som ska ersätta mitt gamla Prince. Kom gärna med tips.

Favoritspelare? Borg, Wilander, Becker, Federer

Ha det!

markm8
05-08-2013, 02:17 PM
Hejsan Fran Dublin Irland allihopa! Jag hoppas att ni ska fa dina egen forum!

Rock Strongo
05-08-2013, 02:53 PM
Hyfsat med danskar ser jag!

BorgKingOfClay
05-10-2013, 06:57 AM
Någon på forumet som vet om det går att se på Tennis Channel via satellit i Sverige/Skandinavien?