PDA

View Full Version : Court Ballistec 2.3 in person!


juan_newlook
10-05-2009, 10:16 AM
http://i38.tinypic.com/2e0tnbp.jpg


Rafa is training with these awsome shoes. They remember me to the Breathe Free III.

The_Question
10-05-2009, 10:29 AM
Wow, that is a short, shorts for Rafa...

himynameisNIKE
10-05-2009, 10:47 AM
they look pretty good! yeah those are pretty short shorts lol

Bri-guy
10-05-2009, 11:01 AM
http://i38.tinypic.com/2e0tnbp.jpg


Rafa is training with these awsome shoes. They remember me to the Breathe Free III.

They probably remind you of the Breathe Free III because of the tongue. I am current wearing my older pair of Breathe Free III while my Cage II's are away at Nike. They do look similar to what Nadal is sporting, but I wonder how much of it is due to the tongue, not just the look of the shoe, since the CBs 1.3 and 2.3 do not seem to have a tongue, but rather the boot.

Cheers!

skyzoo
10-05-2009, 12:29 PM
http://i38.tinypic.com/2e0tnbp.jpg



I guess Rafa's to good to play with lines on his court

Shellovic
10-05-2009, 12:34 PM
I never was a fan of rafa's shoes. I'd rather prefer the vapors than the breath cages, the breathe frees an the CB's.

But these look nice!

Shellovic
10-05-2009, 12:35 PM
The inside looks a kind of the Lacoste repels.

Grover Sparkman
10-05-2009, 12:59 PM
I'm more impressed by the guy's (Uncle Toni?) sunglasses behind him.

SuperDuy
10-05-2009, 01:08 PM
Haha wheres nadal capri pants? He looks MUCH better like this(no ****).

BreakPoint
10-05-2009, 01:36 PM
Wow, that is a short, shorts for Rafa...
Well, since Nadal failed in his attempt to start a trend towards capri pants for everyone, maybe he's trying to start a new retro trend to go back to the standard shorts of the 70's-early 90's? :shock:

http://cache3.asset-cache.net/xc/1236553.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19390335F8FA9CA92A67882D24DD140C529 90F55034CEB503EE

1st Seed
10-05-2009, 08:59 PM
Is that the new 2010 Babo PP2's on the fresh air inspector behind Rafa?
Those CB's look comfy.Are they coming with that beefy tongue or is that an Player exclusive for Nadal?

kashgotmoney
10-06-2009, 12:38 AM
The All white doesnt look bad actually

i suck at tennis
10-06-2009, 04:45 AM
Those CB's look comfy.Are they coming with that beefy tongue or is that an Player exclusive for Nadal?

No that massive tongue is only for Nadal.. Same deal with his 1.3's, the shoes he wears have a really big tongue like that while the model that is available to the public has the one-piece liner.

albino smurf
10-06-2009, 05:58 AM
I think he stole my grandpas walking shoes!

featherlight
10-06-2009, 07:48 AM
I'm more impressed by the guy's (Uncle Toni?) sunglasses behind him.

that guy is not Uncle Toni , it is Francisco Roig
http://cache4.asset-cache.net/xc/89732982.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921CC759DF4EBAC47D093AC219C88444422 F7FB1A42DB907EA6E1A7D3770B5ECBC1

dincuss
10-06-2009, 03:00 PM
they look pretty good! yeah those are pretty short shorts lol

I actually find that an ideal short size

featherlight
10-07-2009, 04:10 AM
Is that the new 2010 Babo PP2's on the fresh air inspector behind Rafa?
Those CB's look comfy.Are they coming with that beefy tongue or is that an Player exclusive for Nadal?

no the guy behind nadal is wearing last year's propulse I

Mdubb23
10-07-2009, 04:13 AM
Rafa, IMO, looks not only much better in short shorts than capris, he also looks much better with a backwards cap than a bandana.

lilxjohnyy
10-07-2009, 12:24 PM
hated the BF III ... if they were like the BF 2 then i would love them.... but since they are coming out with a new BF 2 anyways... probably not

ilikephobo
10-08-2009, 04:22 PM
lol i think the 2.3's only look cool in this pic cuz theyre all white =P. other colors are kinda meeh 4 me. but who cares about my opinion :'(

1st Seed
10-08-2009, 08:21 PM
lol i think the 2.3's only look cool in this pic cuz theyre all white =P. other colors are kinda meeh 4 me. but who cares about my opinion :'(

Agreed the all white brings a nice touch,considering the future colors are a little to flashy for my taste.If these come as comfy as they look along with a nice a fat width I'm sold.Looks like a stable shoe to me, in the pic anyways.
Add that Rafa only Beefy cushioned tounge instead of the uni-tongue and they've built a great shoe.
Will this all White color scheme be available "or No" {sorry had to!}

roddickslammer
10-09-2009, 05:57 PM
If they make Nike ID for the 2.3 then I am going to make mine all white