PDA

View Full Version : Serena vs Nalbandian


Kenny022593
11-08-2009, 07:09 PM
Who would win in a donut eatting contest? Serena or Nalbandian? Idk it is a tough choice.

darrinbaker00
11-08-2009, 07:19 PM
The next time you're on an online auction site, type "sense of humor" in the search box. Maybe you'll get lucky and find one for sale.

Serendipitous
11-08-2009, 07:19 PM
http://img149.imageshack.us/img149/180/algserenaargumentwtfw.jpg

I'm gonna shove that ******* donut down my ******* throat!!!!









:)

T1000
11-08-2009, 07:39 PM
This has got to be the worse thread of the year, excluding all the ******* and ******* ones

IvanAndreevich
11-08-2009, 07:45 PM
Nalby for sure. No contest.

He takes the donut very early :lol:

Kenny022593
11-08-2009, 08:11 PM
The next time you're on an online auction site, type "sense of humor" in the search box. Maybe you'll get lucky and find one for sale.

Maybe you will too :) Lets both go look maybe we will get lucky if we look at multiple websites

This has got to be the worse thread of the year, excluding all the ******* and ******* ones

Kind of what i was going for

PhatChineseDude
11-08-2009, 09:16 PM
http://img149.imageshack.us/img149/180/algserenaargumentwtfw.jpg

I'm gonna shove that ******* donut down my ******* throat!!!!









:)

hmmmm.... hehe I like

okdude1992
11-08-2009, 09:28 PM
http://img149.imageshack.us/img149/180/algserenaargumentwtfw.jpg

I'm gonna shove that ******* donut down my ******* throat!!!!









:)

ROFL that is terrible!! :lol::lol:

Blinkism
11-08-2009, 09:43 PM
I'm shocked and saddened by just how many people fail to see the seriousness of the OP's question.

This is a serious and insightful thread and you all ruin it with your cynicism and pettiness!!! :evil:

Blinkism
11-08-2009, 09:44 PM
Also, I forgot to add..............

............


............


............


............



http://i895.photobucket.com/albums/ac155/blinkism/tw%20stuff/donutnalbandian.jpg?t=1257769372

vive le beau jeu !
11-09-2009, 12:58 AM
Nalby for sure. No contest.

He takes the donut very early :lol:
he doesn't let a lot of time to the server, that's for sure... ;)

zagor
11-09-2009, 01:47 AM
Nalbo would destroy her in donut eating competition,anyone who votes Serena is a Nalbo hater.

big bang
11-09-2009, 03:02 AM
Nalbandian would win by 2xbagel.. ohh sorry I meant 2xdougnut:)

Kenny022593
11-09-2009, 08:58 AM
But what if serena had not eatten for a few days?

Wakenslam
11-09-2009, 09:43 AM
Serena could eat more donuts.

Nalbandian could hold more donuts. :shock:

Objective Danny
11-09-2009, 01:02 PM
Hands down it's Serena.

click with caution (http://www.bet.com/Assets/BET/Published/image/jpeg/2297e7cd-5356-d696-a8c0-b8a942738d59-News_FB_BTWB_SerenaWilliams.jpg)

I refuse to post it unabated.

Chadwixx
11-09-2009, 01:03 PM
Nobody beats serena when she is at 100%

Objective Danny
11-09-2009, 01:11 PM
Sang-Lee and Shin love to see Serena's car pull up to the shop. It translate into "bic sale!"


http://www.yummycorner.com/wp-content/uploads/2008/01/jco-donuts-pack.jpg

CCNM
11-09-2009, 01:14 PM
Hands down it's Serena.

click with caution (http://www.bet.com/Assets/BET/Published/image/jpeg/2297e7cd-5356-d696-a8c0-b8a942738d59-News_FB_BTWB_SerenaWilliams.jpg)

I refuse to post it unabated.
OMG!!!! I can't believe some men think that's sexy!:shock: Serena would definitely out-eat David N.

BlakeGOAT
11-09-2009, 03:00 PM
Probably Serena. Just look at how fat shes become recently.

http://img517.imageshack.us/img517/1635/spbaseballazbm103.jpg

Talker
11-09-2009, 04:56 PM
Any average policeman would put them both to shame.

Kenny022593
11-10-2009, 02:29 PM
Serena has the best Butt of all time!

Blinkism
11-10-2009, 02:59 PM
Serena has the best Butt of all time!

The force is weak with this one.

Kenny022593
11-10-2009, 06:05 PM
The force is weak with this one.

But it is also weak with nalbandians abs too

LafayetteHitter
11-11-2009, 09:00 PM
I think Serena would win but it would probably depend on if she had already eaten her three big mac's for breakfast.

Breaker
11-11-2009, 09:13 PM
I find this thread xenophobic and racist against the Western Hemisphere, reported.

navratilovafan
11-12-2009, 05:59 AM
Given the choices I assume you mean a doughnut or cheeseburger eating competition? In that case I am not sure. If they used tennis scoring format I think it would be a tough 5 setter regardless of the playing surface. If you assembled a full 128 player draw they would probably develop a rivalry like Chris-Martina, dominating all others and continously meeting in the finals. Their only outside competition would come from Bartoli, and Seles and Conchita Martinez coming out of retirement and immediately back in the top 5 even in their mid 30s.

lawrence
11-12-2009, 06:02 AM
Also, I forgot to add..............

............


............


............


............



http://i895.photobucket.com/albums/ac155/blinkism/tw%20stuff/donutnalbandian.jpg?t=1257769372

LMFAO that picture is gold

navratilovafan
11-12-2009, 06:04 AM
Nalbo would destroy her in donut eating competition,anyone who votes Serena is a Nalbo hater.

I think you underestimate Serena here. I bet she is also a mean donut eater. You dont resemble an elephant just by chance. :)

Kenny022593
11-19-2009, 04:14 PM
bump..........

WhiskeyEE
11-19-2009, 04:19 PM
Probably Serena. If she loses, it'd be because she beat herself.

Kenny022593
12-02-2009, 04:35 PM
bump.......