PDA

View Full Version : Andy Roddick is sooo HOT!!!


cheezecake
04-14-2004, 05:54 PM
Doesn't anyone else think that Andy Roddick is like the hottest tennis player ever?!? :D

PHSTennis
04-14-2004, 05:58 PM
Yeah, my friend haha btw go check out ****, search for roddick, look at the posters when you see the topless hes a fat boy :P. The girl I think is the HOTTEST TENNIS PLAYER EVER!!, thinks hes hot :P im jealous hehe well props to Roddick for 152 MPH serve. Roddick is a fat little boy.

Frodo Baggins
04-14-2004, 06:22 PM
I think Cheesecake an Masha should get together... Then they could discuss about who's hotter out of thier tennis players... :lol: (GIVE ME A BREAK YOU ) :x

PHSTennis
04-14-2004, 08:30 PM
Whos hotter, that one girl on the girls varsity tennis team :P haha yeah go argue with Masha :)

Feņa14
04-15-2004, 06:12 AM
....................

@wright
04-15-2004, 08:48 AM
I know, you can really tell he gets hot out there when he drinks alot of water and sweats like a pig. I bet his sweat smells great though, because it's Andy.

cheezecake
04-15-2004, 01:12 PM
I totally agree with @wright!

cheezecake
04-15-2004, 01:22 PM
BTW, who's Masha?

Feņa14
04-15-2004, 02:13 PM
...................

cheezecake
04-15-2004, 05:02 PM
Thankx Liam Curran! :D

equinox
07-17-2009, 12:00 PM
Doesn't anyone else think that Andy Roddick is like the hottest tennis player ever?!? :D

Pretty subjective. He's starting mellow with age and marriage. Becoming more likable to the public. He's ok now imho. I'd share a drink with andy.

ilovecarlos
07-17-2009, 12:13 PM
No...No I don't think so at all. Everyone has their opinion

Claudius
07-17-2009, 12:34 PM
Roddick is so hot! So is his wife!

AM28143
07-17-2009, 12:39 PM
He's getting uglier and uglier, IMO. Every year he looks more and more like a duck.

-Adam :)

ronalditop
07-17-2009, 04:35 PM
Pretty subjective. He's starting mellow with age and marriage. Becoming more likable to the public. He's ok now imho. I'd share a drink with andy.

why are you reviving old threads?

abenguyen
07-17-2009, 09:46 PM
his wife is smokin!

abenguyen
07-17-2009, 09:47 PM
BTW, who's Masha?

fail... haha just kidding. its short for MAria SHArapova, get it?

Feņa14
07-17-2009, 10:01 PM
fail... haha just kidding. its short for MAria SHArapova, get it?

Masha was a poster, back in 2004 :)

abenguyen
07-17-2009, 10:06 PM
Masha was a poster, back in 2004 :)

or that Masha haha :) I haven't been around that long sorry :p

Feņa14
07-17-2009, 10:09 PM
or that Masha haha :) I haven't been around that long sorry :p

No problem! He was a young kid who was obsessed with Sharapova, he wasn't so bad though :)