PDA

View Full Version : Can't....resist....sale!!!


MikeHitsHard93
11-01-2012, 09:22 PM
All of these awesome rackets going on sale is making me restless lol

Bobby Jr
11-01-2012, 11:41 PM
Wilson PS85...only $129... off the hook cheap price on that one. At almost 30 years old they're the cheapest they've ever been!

zapvor
11-02-2012, 07:04 AM
technically the ps85 are re issue

Hi I'm Ray
11-02-2012, 07:22 AM
All of these awesome rackets going on sale is making me restless lol

Go on a crazy buying spree.

MikeHitsHard93
11-02-2012, 07:26 AM
Go on a crazy buying spree.

You're not helping me here, Ray lol :D

I wish they would lower the price on the old model pro open

zapvor
11-02-2012, 07:30 AM
pro open? come on you can do better

MikeHitsHard93
11-02-2012, 07:48 AM
pro open? come on you can do better

Alright mister 3.0 what is better? ;) haha just playin

Larrysümmers
11-02-2012, 08:00 AM
its happened. really, just get whatever looks the best and makes you feel the coolest playing. you're not pro so your lively hood doesnt depend on it.

zapvor
11-02-2012, 08:04 AM
Alright mister 3.0 what is better? ;) haha just playin

lol
i suggest the blx pro staff 90. its the only thing i can use. i need all control no power. just check my 7.0 videos;)

MikeHitsHard93
11-02-2012, 08:08 AM
its happened. really, just get whatever looks the best and makes you feel the coolest playing. you're not pro so your lively hood doesnt depend on it.

The instinct has almost identical specs to my pro open and now it's cheaper. I'll get that.

MikeHitsHard93
11-02-2012, 08:09 AM
lol
i suggest the blx pro staff 90. its the only thing i can use. i need all control no power. just check my 7.0 videos;)

Why not just play with a weighted badminton racket then? ;)

Bartelby
11-02-2012, 08:26 AM
The trouble with buying racquets is that although you can buy them you simply can't play with them all so they sit there.

Its a bit like an alcoholic who can only buy alcohol for investment purposes when all he wants is a drink.

jorel
11-02-2012, 08:28 AM
Wilson PS85...only $129... off the hook cheap price on that one. At almost 30 years old they're the cheapest they've ever been!
thats because they're the cheapest they've ever been:)

MikeHitsHard93
11-02-2012, 08:35 AM
The trouble with buying racquets is that although you can buy them you simply can't play with them all so they sit there.

Its a bit like an alcoholic who can only buy alcohol for investment purposes when all he wants is a drink.

Yeah I'm still just gonna buy another pro open lol.

That racket works for me.

anubis
11-02-2012, 09:23 AM
The trouble with buying racquets is that although you can buy them you simply can't play with them all so they sit there.

Its a bit like an alcoholic who can only buy alcohol for investment purposes when all he wants is a drink.

True. But one fun aspect of having a lot of racquets is testing out new stringing techniques and string brands without cutting out the strings on your primary racquets.

personally, I'd love to have a dozen or so racuqets laying around so I can test out new strings. I'd string all week long and love it :)

Ronaldo
11-02-2012, 09:30 AM
The trouble with buying racquets is that although you can buy them you simply can't play with them all so they sit there.

Its a bit like an alcoholic who can only buy alcohol for investment purposes when all he wants is a drink.

Discovered after joining this board that you cannot have them all. Where will you put them?

zapvor
11-02-2012, 09:47 AM
Yeah I'm still just gonna buy another pro open lol.

That racket works for me.

you must be a 2.5

zapvor
11-02-2012, 09:47 AM
True. But one fun aspect of having a lot of racquets is testing out new stringing techniques and string brands without cutting out the strings on your primary racquets.

personally, I'd love to have a dozen or so racuqets laying around so I can test out new strings. I'd string all week long and love it :)

i am going to guess you are not a stringer

MikeHitsHard93
11-02-2012, 10:01 AM
you must be a 2.5

Plus or minus a level ;)

zapvor
11-02-2012, 10:03 AM
definitely minus;)

MikeHitsHard93
11-02-2012, 10:05 AM
Lol I'm not so sure...

Zapvor you are a feisty man today!

zapvor
11-02-2012, 10:10 AM
lol i am just messing around man.

MikeHitsHard93
11-02-2012, 12:57 PM
lol i am just messing around man.

I'll kick your arse!!! Lol

zapvor
11-02-2012, 01:31 PM
last time i check, fed kicks roddicks azz

MikeHitsHard93
11-02-2012, 03:53 PM
Lol that's not even fair. Fed owns all...that's like playing chess and having an automatic checkmate

zapvor
11-02-2012, 03:57 PM
why do you have roddick in your avatar

MikeHitsHard93
11-02-2012, 04:04 PM
Because he has always been my favorite. Next is fed. Why do you ask?

Bdarb
11-02-2012, 04:09 PM
Didn't roddick beat fed one of the last times they played actually? Haha I remember watching him handle fed in the third set recently. It was actually quite shocking. Best forehands I ever saw roddick hit. where was that? it was one of the American tournaments im pretty sure, the match was on YouTube.

Seth
11-02-2012, 04:42 PM
zapvor and Mike need to get a room.

Bdarb
11-02-2012, 05:19 PM
Though admittedly that was one of like 3 times in his entire career he beat him.

MikeHitsHard93
11-02-2012, 08:13 PM
zapvor and Mike need to get a room.

No **** bro...

zapvor
11-02-2012, 08:19 PM
lol we are replying via message board. some people are so insecure or something

MikeHitsHard93
11-02-2012, 08:42 PM
He's just jealous because he's a 2.5

Seth
11-02-2012, 09:02 PM
All in good fun, gentlemen.

roundiesee
11-02-2012, 09:11 PM
If I had the guts, and fear no reprimands, I would order 2 PS85 and 2 PSTGT, :(

zapvor
11-02-2012, 09:14 PM
wtf man? ps85 and pst are opposite sides of spectrum.

MikeHitsHard93
11-02-2012, 09:32 PM
All in good fun, gentlemen.

We know ;) just givin ya a hard time

MikeHitsHard93
11-02-2012, 09:33 PM
wtf man? ps85 and pst are opposite sides of spectrum.

Sir, I think you need to calm down. Maybe buy an extreme pro to help calm ya down a bit.

zapvor
11-02-2012, 09:39 PM
Sir, I think you need to calm down. Maybe buy an extreme pro to help calm ya down a bit.

CALM DOWN? HOW DARE YOU I DONTNEEDTOCALMDOWNI GOT 10 YOUTEK MG LM EXTREMES I AM CALM

MikeHitsHard93
11-02-2012, 09:41 PM
CALM DOWN? HOW DARE YOU I DONTNEEDTOCALMDOWNI GOT 10 YOUTEK MG LM EXTREMES I AM CALM

Lol alright time to go balls out...PDR.

zapvor
11-02-2012, 09:43 PM
oh snap. you win.

MikeHitsHard93
11-02-2012, 10:14 PM
And that's how Roddick beat Fed. The end

Xir
11-03-2012, 08:43 AM
Man, I *just* bought a YOUTEK IG Speed earlier this week and now it's $30 off. I knew I should have waited until Friday to buy my first real racquet.

pshulam
11-03-2012, 08:59 AM
Man, I *just* bought a YOUTEK IG Speed earlier this week and now it's $30 off. I knew I should have waited until Friday to buy my first real racquet.

You can always get another one for backup.

MikeHitsHard93
11-03-2012, 09:55 AM
You can always get another one for backup.

They should seriously have a deal on every single racket if you buy more than one. One one get one for $30 less

Sumo
11-03-2012, 10:02 AM
CALM DOWN? HOW DARE YOU I DONTNEEDTOCALMDOWNI GOT 10 YOUTEK MG LM EXTREMES I AM CALM

Calmer than you are.....

Fuji
11-03-2012, 10:48 AM
They should seriously have a deal on every single racket if you buy more than one. One one get one for $30 less

I wish! I always buy sticks in pairs and they break the bank when they don't have sales on! :razz:

-Fuji

Xir
11-03-2012, 02:36 PM
You can always get another one for backup.

I had that exact thought too. I know the new ones are coming out, but there's no guarantee they'll work as well for me as the current ones do. Here's to hoping the wife snags me one for Christmas!

MikeHitsHard93
11-03-2012, 05:18 PM
Like right now, the old pro open should be $99

Bobby Jr
11-03-2012, 05:38 PM
technically the ps85 are re issue
Technically every single production run is a re-issue given the complete lack of consistency with tennis racquet production.

zapvor
11-03-2012, 07:35 PM
i guess technically you are technically right.