Search results

  1. BravoRed691

    Week 3 of Nationals is a big one - 18+ 4.0 and 4.5, 40+ 3.0 and 3.5

    So-Cal should claim a piece of that for providing the best player (Singles) at the "4.5" level, ;) -Br.
  2. BravoRed691

    Goodbye guys

    So sorry buddy. I hope things work out, eventually. I am certain this community will still be here for you when you are in a better place. Condolences to you and your family. Br.
  3. BravoRed691

    Unbroken Sampras Records

    And have that last match be a Slam Final win. Has anyone else done that? Br.
  4. BravoRed691

    UNC/Duke Mens tennis

    Ouch for Duke.... Well is it better news for Duke that they have the #1 recruiting class for 2019? Four Blue Chips and One 5-Star. lol -Br
  5. BravoRed691

    I'm a professional tennis player. Ask me anything!

    Same here but I had to root for the local guy. Go Beach Cities! Go Jason! Win vs the highest ranked player I assume? Br.
  6. BravoRed691

    THE complete list of TW Posters' videos

    Danke onehandbh and nice playing Fliiix! Br.
  7. BravoRed691

    THE complete list of TW Posters' videos

    Great to see this thread! So I used to post videos on these message boards many many years ago. Glad to see that it's just as active as before! I haven't recorded much less posted for a while. I believe my last recording was about 4 years ago. So I decided to dust off my camera and took a...
  8. BravoRed691

    Share your Match video!!

    I just noticed that this match is SFV vs IE ... Can I assume you are SFV? Once again, great video...what camera were you using there? Br.
  9. BravoRed691

    Share your Match video!!

    Wow! Glad to see people are still sharing their videos in here :) Gotta love this community. Just dont have much time to share with everyone anymore...plus I'm old now, lol. Idrayer, your videos at Indian Wells reminds me of my old Sectional videos there as well!!! But they never let us play...
  10. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    Yea, we played J.G. as well. Twice. Once in the 4.0s (AP) and once in the 4.5s (AP). He "managed" some of this matches quite well, lol. Many teams were chatting about him and his play... Br.
  11. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    So i think we have at least two guys we know in common actually. I wont name names but one just transferred to UCI. And the other just moved away from you to us. I play SGV and IE. Br.
  12. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    OMG, I thought bc meant Beach Cities...smh, lol. I had mistakenly thought Huntington Beach was considered Beach Cities. Yea, the 4.5 OC team is very good. We were able to compete with their dubs, but not with their Singles. Wanna play singles with us? Haha! Br.
  13. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    AP is Area Playoffs. How did you guys get 2nd place after the OC team without playing in the post season? Br.
  14. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    Nvm, I think I confused myself. You're a 4.5 right? Our 4.0 team did lose to a BC team with a couple of "sandbaggers" (even if they are computer rated) in AP. But they in turn did lose to the OC team in Sectionals. Br.
  15. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    If you're on the team I am thinking about, I think you guys took out one of our teams in AP. You sandbagger, lol! Br.
  16. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    You guys both were there? I was there as well...at Los Cab? Which team do you all play for? Br.
  17. BravoRed691

    What do you say during the handshake after beating someone badly?

    I would sometimes say, thank you for the match. Br.
  18. BravoRed691

    So Cal 4.0 Sectionals DQ's

    This wasn't the way it used to be. If my memory serves me right, this was a change implemented about 2 years ago. The match results use to be reversed. Both methods can be taken advantaged of but many of us here in So-Cal would prefer if it was back the other way around. OC has always been a...
  19. BravoRed691

    When your opponent yells "C'mon" or "let's go"....

    Oh that made my morning...and then that zoom in on the score...lol! Br.
  20. BravoRed691

    How many matches are in your season?

    This season (18 and Over Men's), in two leagues, both with 9 matches in all, play each team 3 times. Br.
  21. BravoRed691

    USPTA adopts UTR

    It's on their Home Page: https://www.ptrtennis.org/ Br.
  22. BravoRed691

    Are your 18+ and 40+ seasons run concurrently?

    So Cal here...Try, 18 and Over, 55 and Over, and to a lesser extent, 40 and Over. LOL! There is significant overlap. Br
  23. BravoRed691

    USPTA adopts UTR

    I noticed that PTR did as well... Br.
  24. BravoRed691

    THE complete list of TW Posters' videos

    Nice start to the collection, onehandbh! Hoping to see the list keep growing. Br
  25. BravoRed691

    College Team Tennis Matchplay

    TOC is such an awesome program...thanks for posting! Br:D:D
  26. BravoRed691

    HEAD Speed Pro III Warranty return alert

    I THiNK you can but i've ALWAYS called it in..it's quick, easy and they are nice to speak with. They will generate a Return Authorization (RA) Number and Label for you while collecting your shipping and email address. You will get a RA Label in the email to include with your returned...
  27. BravoRed691

    HEAD Speed Pro III Warranty return alert

    I think that was it! "Last" Thanks much! Br :):)
  28. BravoRed691

    HEAD Speed Pro III Warranty return alert

    Hmm im not sure how i feel about them ... HEAD told me today that the shoes sent back in to them for warranty replacements in December will be shipped out in mid-Feb... The rep said the shoes are made in the same "Mold" (not the word he used, can't remember what it was)...so it should fit...
Top